Què fem

Cursos-Llengúes-fundacio-Integramenet

La Fundació Privada Integramenet des dels seus inicis ha tingut com a finalitat primera l’acollida, l’orientació i la integració de les persones amb risc d’exclusió social, entenen la integració com la interrelació de tots els àmbits de la diversitat (gènere, edat, origen cultural, creences, classe social, territori…) i afavorint l’intercanvi de coneixements i experiències entre les persones.

Amb aquesta finalitat, duem a terme els següents projectes:

Servei Acollida

14425428_824141084394441_7835109989550283783_o

Acollida com la relació d’acompanyament a partir del reconeixement mutu, l’escolta i l‘afecte envers l’altre en tant que individu i ciutadà de ple dret. Acollida en tant que obrir els braços i escoltar a qui arriba.

Servei Ocupació

Fundacio-integramenet-incorpora-insercio-laboral-detall

A través del model d’ocupabilitat per competències, s’ofereix acompanyament a les persones amb l’objectiu d’assolir un lloc de feina d’acord amb el pla d’inserció sociolaboral individualitzat.

Cursos de Llengües

Cursos-Llengúes-fundacio-Integramenet

Els cursos de llengües de la Fundació Integramenet van dirigits a totes les persones que volen aprendre o perfeccionar les llengües catalana i castellana. Oferim diversos nivells i horaris. Consulta’ns.

Projecte de ciutadania

921469_727039837437900_5664243464860020327_o

De manera subsidiària Integramenet actua amb el convenciment que les relacions de bon veïnatge, en un teixit social cohesionat i actiu, tenen major impacte positiu que les aportacions de les institucions

SAD

222

Una de les línies estratègiques de la Fundació és afavorir mesures que permetin assolir els drets i deures de les dones treballadores en el sector dels Serveis d’Atenció Domiciliària.

Fes voluntariat

reforç educatiu professors voluntaris

Els voluntaris i les voluntàries són la peça clau per assolir la missió Institucional. I per desenvolupar plenament tots els projectes de la Fundació Integramenet. Vols formar-ne part?