Òrgans de direcció i de gestió

Fundacio-Integramenet-voluntaris
reforç edcatiu fundacio integramenet
Fundacio-integramenet-local-2

Patrons:

• President: Ricardo Vericat Martín
  • Vicepresident: Agustí Viñas Rexach
  • Tresorer: Gabriel Torija Sánchez
  • Secretaria: Erika López López
  • Vocals: Eulalia Asián Echeverría, Montserrat Jara Martín

Coordinació:

• Òscar Corominas Ortí

Voluntariat

El gran actiu de la Fundació Integramenet és tot el voluntariat que hi treballa, juntament amb els beneficiaris que participen dels projectes de l’entitat.

La pluralitat, la diferenciació i l’heterogeneïtat del voluntariat és el fet més significatiu i aporta una immensa riquesa a l’entitat.

Persones que acullen, reben i acompanyen homes, dones, joves i infants que s’apropen a la Fundació, amb un tracte respectuós i digne. Gent compromesa amb la nostra missió, visió i valors que treballa per afavorir la integració i socialització dels ciutadans del barri del Raval.

Si tu també et sents cridat a col·laborar en la Fundació Integramenet, no dubtis de posar-te en contacte amb nosaltres.
Fundació Integramenet, plaça de Les Cultures 6 – local 7, a Santa Coloma de Gramenet.