Fes una donació

Curs capacitaci auxiliar enfermeria geriatria
reforc-educatiu-fundacio-integramenet
cursos-llengues-fundacio-integramenet

Fer un donatiu per a la Fundació Integramenet és ajudar a la integració de les persones amb risc d'exclusió social de Santa Coloma de Gramenet per tal que puguin viure integrades en la societat i portar una vida plena, digne i feliç.

Col·laborar econòmicament fa possible que la Fundació Integramenet pugui realitzar cada any diversos projectes dins l'àmbit social i de convivència, d'integració laboral i també dins l'àmbit educatiu.

Amb el teu donatiu ajudes la Fundació Integramenet a oferir cursos de llengües, de capacitació per a la integració al món laboral, i també un reforó educatiu destinat als més joves de la ciutat.

El treball que realitza la Fundació es fa possible, en gran part, gràcies als donatius econòmics de persones i col·lectius compromesos com tu. Gràcies per la teva generositat.

Quina quantitat vol donar?

També pots fer una transferència bancària al compte de la Fundació Privada Integramenet: 2100 3253 91 2200054573 de CaixaBank, indicant el nom i el NIF per a l'emissió del corresponent rebut.