Cursos de llengües

cursos-llengües-fundacio-integramenet
Cursos-Llengúes-fundacio-Integramenet
cursos-de-llengües-voluntari-fundacio-integramenet

Amb els cursos de llengües de la Fundació Integramenet, volem afavorir la interrelació entre les persones de diferents cultures que viuen a Santa Coloma de Gramanet.

Des de l’entitat es treballa per fomentar la convivència i la relació entre els ciutadans, mitjançant processos d’educació interculturals.

Els cursos de llengua de la Fundació Integramenet van dirigits a totes aquelles persones que vulguin aprendre o perfeccionar les llengües catalana i castellana.

S’ofereixen tres nivells d’aprenentatge (consulta tots els horaris dels cursos de llengües):

• Alfabetització
  • Nivell 1
  • Nivell 2
  • Nivell 3

Els cursos inclouen, a més de les classes presencials, alguna sortida cultural per l’entorn.

La Fundació organitza dos cursos durant l’any que es realitzen als mateixos locals de l’entitat (Plaça de les Cultures 6 – local 7).

Un cop finalitzat el curs i, sempre que s’hagi superat la prova de nivell i assistit al mínim de classes requerides, es lliura el corresponent certificat.