Com col·laborar

Fundacio-integramenet-voluntari
Els ciutadans de Santa Coloma de Gramenet poden participar dels projectes que duem a terme i col·laborar amb la Fundació Privada Integramenet. Qualsevol aportació per fomentar la integració multicultural a Santa Coloma de Gramenet i, concretament, al barri del Raval és benvinguda.

Fes-te voluntari

reforç educatiu professors voluntaris

El gran actiu de la Fundació Integramenet és tot el voluntariat que hi treballa, juntament amb els beneficiaris que participen dels projectes de l’entitat. Gent compromesa amb la nostra missió, visió i valors que regala temps i esforç per col·laborar en la integració i socialització dels ciutadans.

Fes un donatiu

Fundació Integramenet cursos llengües

Fer un donatiu per a la Fundació Integramenet és ajudar a la integració de les persones amb risc d’exclusió social de Santa Coloma de Gramenet per tal que puguin viure integrades en la societat i portar una vida plena. Amb el teu donatiu ens ajudes a oferir cursos de llengües, de capacitació…

Fundacio-integramenet-local-2

Si vols més informació sobre la Fundació Privada Integramenet i sobre els projectes i cursos que tenim en funcionament, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres o visita la nostra seu al barri del Raval de Santa Coloma de Gramenet. També ens pots escriure per fer-nos arribar comentaris o suggeriments.