Banc del Temps

banc del temps de Santa Coloma de Gramenet

El Banc del temps de Santa Coloma de Gramenet es constitueix l’any 2014, a través de la Fundació Integramenet, com una iniciativa comunitària d’intercanvi de temps entre el nostre veinat de Santa Coloma de Gramenet, per compartir, oferir i rebre habilitats, coneixements i serveis.

Aquesta iniciativa neix de la nostra Fundació amb l’objectiu de promoure l’intercanvi gratuït, l’ajuda mútua, la solidaritat i la bona convivència. Així com de fomentar l’autoestima, l’oportunitat de conèixer i confiar en altres persones i, a la vegada, de resoldre algunes necessitats quotidianes.

El Banc del Temps és un espai on tothom pot oferir i rebre el que necessiti, així que es poden fer les demandes i oferiments que cadascú consideri: tallers, xerrades, activitats en grup…

Alguns dels apartats d’intercanvi són els següents:

• Atenció a persones grans
  • Bricolatge
  • Tasques domèstiques
  • Formació
  • Idiomes
  • Temps de lleure

Actualment ja són 60 socis de diverses edats, nacionalitats i ocupacions que participen d’aquest projecte.

El Banc del Temps de Santa Coloma de Gramenet funciona sense diners i la unitat d’intercanvi és l’hora.

Per poder participar del projecte cal concertar una entrevista prèvia.

Atenció personalitzada

CRJ Mas Fonollar (C/ Sant Jeroni, 1-3, Santa Coloma de Gramenet)

• Dilluns, d’11:30 a 13h
  • Dimarts de 19 a 20:30h